Algemene voorwaarden Vegansuper BV

  1. Aangaan van een overeenkomst
    Klanten van Vegansuper verplichten zich tot aankoop van de producten zodra zij op ‘bestelling plaatsen’ en op ‘betalen’ hebben geklikt. Het verzenden van de bestelling wordt pas in gang gezet zodra het bedrag op de rekening van Vegansuper is bijgeschreven.
  2. Opslaan van gegevens
    Van iedere bestelling worden de klantgegevens opgeslagen in overeenstemming met de relevante regelgeving van het College Bescherming Persoonsgegevens (CPB) en de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP).
    De adresgegevens welke benodigd zijn om de bestelling op het juiste adres te kunnen leveren, worden enkel en alleen aan de verantwoordelijken bij de transportpartners ter inzage aangeboden.
  3. Informatie op en beschikbaarheid van webshop Vegansuper
    3.1 Vegansuper kan niet garanderen dat de informatie in haar webshop altijd up-to-date is. Waar het foto’s van producten en beschrijvingen van producten betreft, zoals inhoud/gewicht, ingrediënten, voedingswaarde en allergie-informatie, kunnen er wijzigingen zijn opgetreden die niet of niet direct in de webshop meekomen. De klant dient zelf de informatie te verifiëren.
    3.2 Vegansuper is niet aansprakelijk voor het op enig moment niet beschikbaar zijn van haar webshop of andere factoren die in het bestelproces meespelen.
  4. Prijzen, verzendkosten, betaling
    4.1 De prijzen gelden die op het moment van bestellen zichtbaar zijn in de webshop van Vegansuper. Alle prijzen zijn inclusief BTW en verpakkingsmateriaal en exclusief eventuele verzendkosten (zie de Bestelling en levering)
    Voor betalingen die moeten worden teruggeboekt vanwege een oorzaak bij de klant, kan Vegansuper ook de gemaakte kosten in rekening brengen.
  5. Levering (zie ook de Bestelling en levering)
    5.1 Vegansuper levert aan klanten in Nederland, met uitzondering van de waddeneilanden.
    5.2 Het kan voorkomen dat sommige producten worden nageleverd.
    5.3 De klant zorgt ervoor het pakket te kunnen ontvangen of een notitie voor de koerier achter te laten, bijvoorbeeld bij welke buren mag worden aangeboden. Let op: gekoelde en bevroren producten worden door de bezorger uitgepakt en op temperatuur gecontroleerd. Laat je het dus bij je buren bezorgen, dan is het noodzakelijk dat zij voldoende ruimte in de koelkast en/of vriezer hebben! Wij garanderen dat de producten goed gekoeld en/of bevroren aankomen tot het moment van levering.
    5.4 Indien levering niet mogelijk is en de oorzaak hiervan ligt bewezen bij de klant (zoals een onjuist opgegeven adres of het niet thuis zijn), draagt de klant de kosten die hieruit voortkomen. Als de oorzaak bij Vegansuper ligt, draagt Vegansuper de ontstane onkosten.
    5.5 Vegansuper kan niet garanderen dat het voorraadbeheer van de webshop altijd up-to-date is. Het kan voorkomen dat een product niet geleverd kan worden. Soms vindt per e-mail overleg plaats om het product te vervangen. Of er wordt een creditnota gemaakt. Het creditbedrag wordt per ommegaande teruggestort.
    5.6 Schades of gebreken die door de klant aan de buitenkant van het pakket geconstateerd worden bij aanname ervan, moeten door de koerier worden opgetekend, anders kan geen vergoeding plaatsvinden. Schades of gebreken aan de inhoud van het pakket moeten binnen 48 uur na ontvangst van het pakket gemeld worden bij Vegansuper.
    5.7 Het ruilen van producten is niet mogelijk als door de klant iets fout besteld is.Groningen, 27-7-2017